Obserwatorzy

piątek, 30 stycznia 2015

151. Zakładkowe zmagania

Pani Agnieszka jest moją pierwszą stałą Klientką :)
Mam nadzieję, że nią pozostanie jak najdłużej :)
Tym razem postawiła przede mną nowe wyzwanie -
zakładki dla dziewczynek i nauczycielek na Dzień Kobiet.
Jeśli komuś się wydaje, że zrobienie zakładki to taka prosta sprawa...
to powiem, że nie dla mnie :)
Dlaczego? Zakładka powinna spełniać funkcję użytkową,
przyzwyczajona jestem do warstw, drapań i innych efektów 3D,
ale obawiałam się, że te wszystkie moje przyzwyczajenia
mogą raczej poniszczyć książkę,
a jako zawodowa polonistka :) głoszę hasło
"Nie niszcz książek!" :)
(chyba że ją sam napisałeś i to marne dzieło
 - jak mawiał mój profesor na studiach).
Efekt moich zakładkowych zmagań
- aha - żeby sprawa była jeszcze bardziej utrudniona-
starałam się zrobić zakładkę zgodną z nauczanym przedmiotem :)





Dla dziewczynek powstało sześć identycznych zakładek.

Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)