Obserwatorzy

sobota, 13 czerwca 2015

261. Pamiątka Chrztu Świętego Aleksandry

Kartka na pamiątkę przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego,
zrobiona dla bratowej, z prośbą, żeby nie było zbyt różowo :)
Mam nadzieję, że się udało, bo kartka jeszcze nie trafiła do Kasi :)

Digi stempelek zrobiony przeze mnie - mój debiut stempelkowy,
bardzo prosty, ale i tak jestem zadowolona, że udało się go w ogóle zrobić :)











Pracę posyłam na wyzwanie:
blog.na strychu wyzwanie heksagony plaster miodu
(do 21.06)
u mnie heksagony trochę się skryły pod ramką :)


skarbnica pomysłów


snip art


Dziękuję za Waszą obecność :)
Agnieszka

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, pełna subtelności.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Magda DT Na Strychu.
    P.S. Dobrze, że napisałaś, gdzie skryły się heksagony, szukałam ich chwilkę ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie elegancka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)