Obserwatorzy

sobota, 18 lipca 2015

310. Urodzinowo w rameczce

Od jakiegoś czasu chodził za mną pomysł
na stworzenie kartki a'la ramki.
Chodził, aż mnie dopadł :)
Forma dla mnie eksperymentalna, 
widzę niedociągnięcia,
ale jak to przy pierwszych razach bywa...
Poćwiczę, może będzie lepiej :)

Urodzinowo, trochę tak wakacyjnie,
 w kolorach raczej chłopięcych :)







Kartkę posyłam na wyzwanie do:
 craftstyle


CherryCraft

Craft Passion

 Bardzo dziękuję za przemiłe, 
motywujące komentarze pod ostatnimi postami :)
Witam nowych Obserwatorów,
mam nadzieję, że pozostaniecie na dłużej :)
Agnieszka

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka i ten efekt 3D jest świetny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, ale ona piękna jest :) baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło jak na pierwszy raz, a niedociągnięć nie widzę :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)