Obserwatorzy

wtorek, 1 września 2015

342. Pudełkowe wyzwanie # 3 Męski box z bingo

Witajcie!

Okazuje się, że duża ilość tworzących zasila grona pedagogiczne :)
a ja - jako niepraktykujący już nauczyciel - zawsze mam sentyment do tego zawodu -
dlatego życzę Wam dziewczyny (i chłopaki?) 
cierpliwości, kreatywności i siły w nowym roku szkolnym
i mam jednocześnie nadzieję, 
że codzienne obowiązki pozwolą Wam 
na tworzenie i prezentowanie swoich prac na wyzwaniach :)
także pudełkowych.

Z racji, że we wrześniu mamy dzień chłopaka,
kolejne wyzwanie dotyczy właśnie męskich box'ów,
jednakże nie ograniczam się do tego święta.

Należy stworzyć pudełko - 
exploding box, czekoladownik, pudełko na kartkę,
opakowanie na prezent, shadow box...
i co Wam jeszcze inwencja twórcza podpowie :)
które można wręczyć chłopcu lub mężczyźnie,
w przedziale wiekowym od 0 do ~ :)

Dodatkowo w pudełku muszą się znaleźć elementy z bingo -
a więc wybieracie linię poziomą, pionową lub po skosie
UWAGA!  wszystkie linie oprócz kolorystycznej: 
brązowy - niebieski - zielony.


W ramach inspiracji przygotowałam
linia: brązowy - tag - auto


Zasady zabawy:
1. praca musi być nowa, niepublikowana przed wyzwaniem
2. należy opublikować pracę na swoim blogu lub w galerii, zamieścić banerek i link zwrotny do mojego posta z wyzwaniem i dodać pracę za pomocą "żabki" - nie linkujcie całego bloga
 3. można zgłosić dowolną liczbę prac, ale każda musi być zgłoszona w osobnym poście
4. pracę można zgłaszać na dowolną liczbę wyzwań
5.  praca niepoprawnie opisana, nie będzie brana pod uwagę podczas losowania
6. prace należy zgłaszać do 26 września. 

I przede wszystkim:
Dobrze się bawić :)
Do wygrania banerek "Byłam/byłem najlepsza/ najlepszy",
który zostanie umieszczony na wygranej pracy
oraz możliwość pokazania swojej inspiracji w kolejnym wyzwaniu :)

Kolejne - październikowe wyzwanie ruszy na nowym blogu wyzwaniowym BoxBlog -
nabór do DT trwa do 20.09. - 
Zapraszam:)


3 komentarze:

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)