Obserwatorzy

sobota, 5 września 2015

347. Z różowym weselej...

Po mocno stresującym tygodniu -
i prywatnie, i zawodowo...
chwila oddechu w różowych barwach,
bo pomimo tego i owego
 - optymistą trzeba być :)

Ostatnio zamówiłam maaaaaaasę tekturek
i nie zawaham się ich używać ;)








Kartkę posyłam na wyzwania do:

I like chellenges

wyzwanie # 7 "Praca ślubna z tekturką"


Kartkowe ABC

(do 14.09.)

color my heart color dare
(do 10.09)


 Dziękuję za Wasze uskrzydlające komentarze pod ostatnimi postami :)

Agnieszka

18 komentarzy:

  1. Tak w naturze to nie lubię różu, ale na kartkach wygląda świetnie :))) Pięknie wyszło :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturze i ja taka trochę anty... różowa jestem ;) ale kartki często u mnie różowe :) Dziękuję!

      Usuń
  2. wow prześliczna fantastyczna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful card. Love the die-cut behind the flowers. Thank you for inspiring us at Color My Heart Challenge Blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowość pierwsza klasa ! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your card is so pretty! The flowers are stunning and the die cut is a perfect background. Thank you for joining us at Color My Heart.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za przemiłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous card! The flowers and textures are amazing. Thanks for taking the Color Dare.

    OdpowiedzUsuń
  11. Romantyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)