Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2016

549. Inspiracja piosenką... [Scrap'n'Skill]

Witam!

W połowie maja otrzymałam fantastyczną wiadomość, dołączyłam do zespołu Scrap’n’Skill :)

W czerwcu ruszyło nowe wyzwanie, którego tematem jest

Wybrałam fragment utworu Ani Wyszkoni

Czy ten pan i pani są w sobie zakochani
Czy ta pani tego pana chce
Bóg całować każe i prowadzi przed ołtarze
Lecz naprawdę nie wiesz jak tam jest

I nie był to wybór przypadkowy.

W czerwcu - dokładnie dnia czwartego :) - pięć lat temu wraz z moim mężem stanęliśmy przed ołtarzem, zakochani i zupełnie nieświadomi jak to będzie :)
A jest … jak w życiu, czasem kolorowo, czasem szaro…
I to jest wspaniałe :)

Zainspirowana piosenką przygotowałam  LO'sa - mojego pierwszego w życiu :)





Zapraszam do udziału w wyzwaniu oraz pooglądania cudnych inspiracji dziewczyn z DT :)

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)