Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2016

656. Wyniki kwiatowego candy u Agnieszki

Witam w niedzielny poranek :)

Bardzo wszystkim dziękuję za dołączenie do kwiatowej rozdawajki,
za ciepłe słowa, przemiłe komentarze.
Jestem zaskoczona tak dużym odzewem, 
tym bardziej, że kwiaty z pianki zaczęłam robić dwa miesiące temu,
więc to, co znalazło się w zestawie, to debiuty twórcze ;)

Zagościłam u każdego i tam, gdzie było to możliwe, zostałam na dłużej...
solennie obiecuję zaglądać i podziwiać Wasze prace :)

W rozdawajkach najtrudniejszy jest etap finalny... ale wiecie, że takie są zasady :)
Dlatego obiecuję, że co jakiś czas będą się pojawiały kwiatowe zestawy do zgarnięcia.

Czas na ogłoszenie wyników...

Zestaw kwiatowy (ponad 50 szt.)





wędruje do osoby, która zapisała się pod numerem





czyli



Serdeczne gratulacje :)

W sprawie wysyłki zapraszam do kontaktu:
a.janas@onet.pl

Pozdrawiam!
Agnieszka

22 komentarze:

  1. Gratulacje dla Josty :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspaniałą zabawę i zorganizowanie candy. Gratulacje dla Szczęściary:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zabawę i zazdraszczam zwyciężczyni :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jak blisko mnie było... o jeden numerek :) Gratulacje dla zwyciężczyni :) dziękuję za zabawę, czekam na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buu..., nie wygrałam! Gratuluję Joście! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni i dziękuję bardzo za zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za miłą zabawę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :* A Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:)) dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie widzę mojego wpisu ... To napiszę jeszcze raz - BARDZO, BARDZO się cieszę! Dziękuję za gratulacje! Dziękuję za cudowny prezent - kwiaty są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje i dziękuję za zabawę 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla szczęściary, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za zorganizowanie zabawy 💐 i zostałaś u mnie na dłużej 😆 będzie powitanie w kolejnym poście 🎇

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę było po co stawać, tyyyyle kwiatków :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry wieczór :)
    Ciągle powstają karteczki z Twoimi kwiatami - może nie za często, bo trudno się z nimi rozstać :)
    Kolejna i nie ostatnia: https://mojekarteczkowanie.blogspot.com/2017/07/dla-pani.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)